azalia's FotoPage

By: azalia zainal

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 8-Aug-2006 04:09 Email | Share | | Bookmark
~~Majlis PerTunaNgan KU~~

hantaran ku
 
 
View all 51 photos...
Assalamualaikum wbt..last saturday 5 August 2006....majlis pertunangan ku bsama Mohd Herol...Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..aku doakan smg Allah Swt memberkati ngan mmperkenankan doa2 kami untuk hidup bersama satu hari nanti..'Amin...


Wednesday, 21-Jun-2006 01:48 Email | Share | | Bookmark
Gathering with xcoursematte

dalam perjalanan bestnye tak yah drive...hehe
farah disisi ben huhuhu tak sonang duduk...bila nak smp nie!!!
ok samp da...pose jap ekk
View all 41 photos...
ermm lst week xcoursematte(kisdarian) wat gathering kat tanjung bidara...best la jugak wpun tak ramai yg pg but still ok..ok dari tak wat ...nak kumpul org bukanye senang..anyway ianya akan tggl sweet momory enjoy ttp enjoy ..hopefully pasni leh g lagik...hehehe


Tuesday, 30-May-2006 07:41 Email | Share | | Bookmark
~~my sweetheart

si aiman
si aiman lagi
cakkk
View all 22 photos...
Bila da takder keje byk gak benda yang aku leh wat heheh termasuk la wat iklan tuk kedua2 anak buah aku ni...ermm sedih la pasni da jarang dapat jumpa si aiman ngan si anuar sbb umi dia da dpt keje kat proton so..diorg bedua tgll ngan maid kat umah je..cian cayang angah...yang pastinye bila balik keje penat tgk muka diorg berdua ilang penat serta merta ...


Tuesday, 30-May-2006 07:20 Email | Share | | Bookmark
Nape Aku suke BEach

 
 
 
View all 6 photos...
erm..picture ni aku amik dulu..aku simpan kat CD ni tengah takder keje..aku bukak balik pic2 yang lepas...kan best kalu dpt duk tepi pantai ...bleh tgk ari2 sunset n sunrise kan...


Tuesday, 30-May-2006 06:52 Email | Share | | Bookmark
::My SaYanG::

control le tu heheh
pandang sini skit...
heheh memalu lak nak pandang..
Datangnya tanpa diduga..tapi aku pasti.. ini takdir dr yang maha Esa..Bersykur atas segala hikmahNYA...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net